ЗВІТ ПРО РОБОТУ в 2016-2017 н.р.
ЗАВІДУВАЧА ДОШКІЛЬНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ (ЯСЛАМИ-САДКОМ) №7 Рівненської міської ради
Кірічок Ірини Федорівни
В 2016-2017 н.р. керівником закладу було консолідовано зусилля колективу батьків для вирішенням поставлених завдань:
- Забезпечення взаємодії педагогів, батьків у збереженні та зміцненні фізичного, психічного здоров’я дітей шляхом поєднання традиційних та нетрадиційних фізкультурно-оздоровчих технологій, повноцінного харчування, оптимізації рухової активності дітей, цілеспрямованої санітарної просвіти батьків,
- Формування економічної грамотності сучасної дитини через інтеграцію різних видів діяльності : ігрової, трудової, дослідницько-пошукової та логіко-математичної,
- Вдосконалення комунікативних вмінь дошкільника через оновлення організації мовленнєвої діяльності: впровадження диференційованого підходу в розвитку монологічного та діалогічного мовлення дитини, творчого впровадження інноваційних технологій, передового педагогічного досвіду,
- Залучення дітей до колективної та самостійної творчої діяльності, активізації їх пізнавальної активності шляхом впровадження в педагогічний процес проектних технологій.
Керівництво дошкільним закладом базувалось на основі відкритості, гласності, демократичних підходів та колективних рішень щодо питань діяльності закладу .
Керівник закладу активно співпрацював з органами громадського самоврядування закладу: педагогічною радою, радою закладу та піклувальною радою ДНЗ, батьківськими комітетами груп.
Протягом року педагогічним колективом забезпечувався гармонійний розвиток особистості дитини, відповідно до базового компоненту дошкільної освіти та відповідно до прогарами розвитку дитини «Я у Світі». Освітній процес базувався на засадах гуманізації, інтеграції, особистісного підходу, індивідуалізації педагогічних впливів.
В дошкільному закладі функціонувало 12 груп: по 3 -І молодші, ІІ молодші, середні та старші.
В 2016-2017 н.р. заклад відвідувало 328 дітей, з них 64 дитини ясельного віку, 86 дітей старших груп, з них подані заяви на навчання до ЗОШ 81 дитиною .
За результатами моніторингу готовності дітей до шкільного навчання виявили високий рівень - 30% дітей, середній – 68%, низький 2%.
В 2016-17 році згідно електронної черги було прийнято 99 дітей. Дошкільною освітою в закладі було охоплено всіх дітей шестирічного віку, які відвідували заклад повний день.
Альтернативною формою дошкільної освіти охоплено 4– дітей п’ятого року життя, з них 3 дітей відвідували консультпункт, 1дитина - соціально-педагогічний патронат.
Керівництво закладу велику увагу приділяє добору кадрів. В закладі створені належні умови для професійної самореалізації різних категорій працівників.
Рівень забезпеченості педагогічними кадрами в 2016-2017 н.р. був задовільний, обслуговуючим персоналом заклад забезпечений. Педагогічний склад колективу складали 30 педагогів, з яких:
З основних працівників:
- за освітою: з вищою – 86%, неповною вищою – 14%;
- за кваліфікацією – «вища категорія» - 10%, І категорія – 14 %, ІІ категорія – 17%, спеціалісти – 59%;
- за стажем роботи – більше 20 років – 17%, від 3 до 10 років – 76 %, 7% - молоді спеціалісти.
В 2016-2017 н.р. працювали тимчасові працівники, з яких:
- з вищою освітою 2 педагоги, з середньою спеціальною та освітою бакалавра – 6 педагогів, з неповною вищою – 2 педагоги, навчаються, здобуваючи освіту – 7 педагогів,
Педагоги мають право вибору педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми, підвищують фахову майстерність через форми методичної роботи закладу та за його межами, заочно здобувають фахову освіту 2 педагоги. За результатами роботи в 2016-2017 н.р. нагороджено Почесними грамотами і подяками управління освіти 6 вихователів., 1 вихователь Подякою виконавчого комітету Рівненської міської ради.
За результатами атестації підтверджено звання «вихователь-методист» та вищу кваліфікаційну категорію музкерівнику Зайнер Р.М., присвоєно педагогічне звання «старший вихователь» та підтверджено вищу категорію вихователю-методисту Стахнюк С.М., присвоєно І кваліфікаційні категорії вихователю Мамчур О.С. та інструктору з фізкультури Муляр Т.М., присвоєно ІІ кваліфікаційну категорію вихователю Мартинюк Л.М. З педагоги закладу здобувають ІІ вищу спеціальну освіту в РДГУ та МЕГУ, по завершені якої матимуть право атестуватись на вищу категорію. При комплектуванні персоналу в групи враховуються показники професійної майстерності, психологічної сумісності.
Для забезпечення функціонування дошкільного закладу керівництвом були залучені кошти:
- бюджетні,
- батьківські благодійні внески,
- спонсорські кошти.
Спонсорські придбання – 60 шт.дитячих рушників на суму 1 620 грн
Придбано за бюджетні кошти:
- 30 дитячих стільців в музичний зал, вартістю 5 400 грн.,
- 15 двохярусних ліжок, на суму 32 550грн.
- Електросковороду на суму – 17 375 грн.
- медикаменти – 840 грн,
- миючі засоби – 800 грн.
За допомогою батьків в заклад придбано:
- меблів на суму 32190 грн,
- іграшок – 7769 грн.
- посуду – 4624 грн,
- миючих засобів 5 957 грн,
- сантехніки та ремонт сантехніки – 8 779 грн,
- електротоварів та ремонт електротоварів 6 769 грн,
- м’який інвентар – 7 919 грн.
- будівельні матеріали – 26 264 грн,
- стенди та дидактичні посібники на суму 540 грн.
- твердий інвентар – 1 839 грн,
- медикаменти – 509,36 грн
- канцтовари – 18 020 грн.
Оплачено роботи по ремонту музичного залу.
Батьківські благодійні внески на розвиток закладу становили 77 391 грн.
Бюджетні витрати становили:
- витрати на заробітну плату -2 108 831грн.
- комунальні платежі – 706 191 грн.
- Харчування –358 958 грн.
Вартість утримання однієї дитини в нашому ДНЗ з міського бюджету за період з 1.01.17 по 31.03.17. становила: 1325,27 грн. в місяць
В дошкільному закладі здійснювалось 3-х разове харчування дітей. Пільговим харчуванням охоплено: 36 дитини безкоштовно та 38 дитини з багатодітних сімей з 50% оплатою. Аналіз виконання норм споживання основних продуктів харчування становить: хліб житній – 99% , цукор -98%, хліб пшеничний-82%, крупи - 98%, борошно -106%, молоко -63% , риба-57%, сир кисломолочний-87%, сметана - 94% , масло вершкове - 99% , м'ясо - 89% , олія – 92%, картопля - 92%, яйця - 69% , овочі - 73%, сир твердий – 75%., відповідно до загальновстановленої вартості меню. Харчування дітей здійснювалось на основі «Інструкції з організації харчування дітей в дошкільних закладах». 3 дітей отримували дієтичне харчування. Щомісячний аналіз теоретичного підрахунку калорійності їжі становив 1649Ккал (88%).
Медичне обслуговування дітей здійснювалось старшою медсестрою та лікарем-педіатром Письменною В.Н. Проведений поглиблений огляд всіх дітей педіатром та вузькими спеціалістами дітей старших груп. Щоквартальний аналіз антропометричних даних дав змогу визначити гармонійність розвитку дітей: 92,7% дітей. Основну фізкультурну групу складають 96,6% дітей. Захворюваність дітей дошкільного віку незначно зменшилась, а дітей ясельного віку незначно зросла.
Керівництво закладу працює в тісній співпраці з профспілкою.
Проведені заходи з охорони праці: заміна ( придбання електросковороди) та своєчасний ремонт технологічного обладнання, заміна вхідних дверей в медблок, предметів праці ( швабри, щітки, віники, граблі і т.п.) сприяють її ефективності та безпечності. В 2016-2017 н.р. систематично проводились ввідні, первинні та повторні і цільові інструктажі з охорони праці, пожежної безпеки.
Заяви та звернення громадян в 2016-2017 навчальному році стосувались працевлаштування ( 12 звернень) та прийняття, переведення, вибуття дітей з ДНЗ (130 звернень), організації роботи груп ( 3 ).
Лише спільними зусиллями педагогів, батьків, громадськості вдалось досягти успіхів у реалізації державної програми освіти в нашому закладі.
Я і надалі сподіваюсь на підтримку колективу і батьків, міської влади, адже всі зусилля будуть спрямовані на забезпечення щасливого дитинства наших дітей, відповідно до девізу нашого колективу – слова С.Русової : «Дитинство – це ранок життя, а ранок має бути щасливим».
ЗВІТ ПРО ВИКОРИСТАНІ КОШТИ ДЛЯ РЕМОНТНИХ РОБІТ
Витрати: Всього - 24312.72 грн.
- Вентелі - 2 шт. - 250.00
- Ізострічка - 34.00
- Колор до фарби - 125.00
- Фарба, сурік, цемент, вапно - 1120.00
- Йоршики 10 шт. - 50.00
- Повірка рукавиць - 50.00
- Оплата робіт по ремонту музичного залу - 13578.00
- Оплата робіт по вкладанню плитки - 4500.00
- Дератизація - 400.00
- Ремонт труби у підвалі - 600.00
- Сумка-холодильник - 54.98
- Рукавиці робочі - 40.00
- Миючі засоби - 290.00
- Акрилова фарба - 255.00
- Клей для плитки - 1794.46
- Плитка - 69.92
- Вапно - 21.00
- Повірка ваг, манометрів - 664.46
- Доставка матеріалів - 85.00
- Оплата інтернету - 297.00
- Лєска - 33.90
2017 рік